آره ولی یکم حس میکنم دخترونه س پاپیون اینا دارع
اره عزیزم خیلی اما نسکافه ای تر بگیر یعنی یکم تیره تر از اینی که الان گذاشتی
من نینیم دختره اما طوسی گرفتم اکثر چیزاشپ
خیلی خوشگله 😍 طرح تدی هم داشت اون پسرونه تره بنظرم
رنگش ک خوبه ولی طرحش دخترونس
مخصوصا ک کلی پاپیون و چین چینی داره
منم کرم نسکافه ای خریدم
اره خیلی قشنگه
لاندری باکس مدل زارا هوم مناسب اسباب بازی ، عروسک ،لباس و .... شیک و کاربردی
ست سیسمونی و نظم دهنده محبوب این روزا شیک و مینیمال قابل سفارش در رنگبندی دلخواه
برا ثبت سفارش روبیکا پیام بزارین لطفا
۰۹۹۱۳۰۷۲۳۲۵
از کجا سفارش میدی
پیجشو برا منم بفرس گلم
من یه مشکلی که با رنگای جدید دارم اینه که چرا همه چی رنگ نود شده، مگه دنیای بچه ها نباید رنگی رنگی باشه 🫠
هم دخترونه هست همپسرونه
قشنگن
سایت داره؟
اره خوشگله
نینی منم همینه رنگ سیسمونیش 😍
آره عزیزم
اره قشنگه اینارو میخوای سفارش بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.