تو شیردهی میشه ژل و بوتاکس و فیلر زد؟
کسی زده؟

۹ پاسخ

من دوستم تو شیردهی زده بوتاکس فیلر تازه پسرش یک سالش شده شوهرش پزشک واسش زده

ژل مشکلی نداره من زدم
بوتاکس ممنوعه

من بعد از ۶ ماهگی دخترم بوتاکس کردم

فک نکنم منم تو شیر دهیم هیییچ کاری نکردم ترسیدم

من نشنیدم ک بد باشه دیدم ک خیلیا زدن

من زدم مشکلی هم ندارم راجب بوتاکس هم کلی تحقیق کردم علمی ثابت نشده تو شیردهی منع داشته باشه البته بگم من تا ۱۶ ماهگی نزدم بعدش زدم

نههه
من تا از شیر گرفتم رفتم زدم😐

نه من تو شیردهی بودم رفتم نزد برام

نه عزیزم نمیشه البته بعضیا میزنن ولی دکتر ب من گف خوب نیس نزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی