اگه سزارین اجباری بشم بیمارستان خصوصی پول میگیره ؟

۴ پاسخ

اگ اختیاری باشی هزینه کامل پرداخت میشه با بیمه حساب نمیکنه و کلا ازاده
اگ اجباری باشی با بیمه حساب میشه و ۲۰درصد کسر میشه و پرداخت میکنی

ربطی به اختیاری یا اجباری نداره

بیمارستان خصوصی هزینه خودش رو میگیره کاری به اختیاری و اجباری نداره

آره بیمارستان خصوصی کانل میگیره مگ اینک بیمه داشته باشی هزینش بده

سوال های مرتبط