صبح می رم سونو ببینم قلب بچه تشکیل شده یا ن برام دعا کنین

۱۲ پاسخ

ایشالله خیره ای کاش ۸هفته میرفتی.چون من تو هفت هفته رفتم زود بود

انشالله همه چی اوکیه عزیزم

انشالله که خیره

انشالله با خوشحالی برگردی

انشالله با خبر خوش برگردی

برامنم دعاکنید هفتهذبعدی میرم

برا منم دعا کنید منم فردا میرم🥲

فقط منم ک هنوز سونو نرفتم🤭

ان‌شاءالله صدای قلبشو بشنوی عزیزدلم😍
منم فردا میرم
برا منم دعا کنید

سلام عزیزم منم فردا میرم سونو برا تشکیل قلب منم براتون دعا کردم شما هم دعا کنید

ان شاءالله که تشکیل شده❤️امیدت به خدا باشه
برا منم دعا کن🥲

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری