سلام دوستان فردا سونو تشکیل قلب دارم برام دعا کنین😍🤲

۹ پاسخ

انشالله دعا کن برای منم

سونوگرافی کجا میخوای بری ب منم بگو

انشالله ک تشکیل شده قشنگم توهم برای من دعا کن جنینم سالم و سلامت باشه مال منم قلبش تشکیل بشع انشالله🥺🙏🏻

انشالا ک صدای قلب خوشگلشو بشنوی عربزم

ایشالا خبر خوش بدی بهمون

انشالله که همه چی خوب باشه با خبر خوب بیای

انشاالله خیره عزیزم

خانما اگه لطفا تاپیک آخرم اگه میدونین جواب بدین

اولین سونو هست که میری؟ شکمی نوشته برات یا واژینال؟؟

سوال های مرتبط