۳ پاسخ

والا ما لباس سایز صفر خریدیم الانم میپوشه لباس سایز ۱ هم خریدیم یبار پوشید کلا لباسای ایرانی مزخرف ترینه تو سایز بندی و دیگه کلا ایرانی نمیگیرم ولی خارجیا مثلا سایز بندیاش خیلی خیلی دقیقه برا بادی هاش مینویسه از قد ۶۰ تا ۶۵ مثلا و من از روی اون میگیریم

سایز لباسا باهم فرق داره خودت چشمی ببین من الان دو دست سایز یک دارم براش میپوشم یکی اندازشه یکی بزرگه

تا 4 ماهگی سایز دو
دخترم 6کیبو نیمه 3 ماه و نیمه سایز دو استقاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی