سلام خانما کسی میدونه هزینه سزارین بیمارستان نیکان حدودا چقدر میشه؟

۸ پاسخ

مامانا ی تهرانی دکترتون کی بود یا کدوم دکتر هست درحال حاضر؟ مطبشون کجاست ؟

من دیروز زنگ زدم گفتن حدودا ۸۵

من پارسال ۷۰

من 57 اذر 404
با اتاق خصوصی
دکور زدم ولی جدا از این هزینه بود. تو تاپیک هام هست

نیکان اقدسیه بین ۸۵ تا ۹۵ بدون پمپ درد

٩٠سزارين يا ٨٥

من اسفند ۱۴۰۴
۶۵ دادم ، اتاقم وی آی پی بود که تفاوتش با اتاق خصوصی ۵ تومن بود
پمپ درد هم داشتم

۶۵ میلیون سال ۱۴۰۴ بود امسال حتما بیشتره

سوال های مرتبط

مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری