در این حد شیراز گرم شده
شهر شما چطوره ؟

#شیر خشک

تصویر
۱۵ پاسخ

گرم فقط دیروزهوا گرم بود دیشب یکم سرد شده بود

گاهی گرمه گاهی سرد گلم من پرم میشه درخواست بدی داشته باشمتت

ما این سر شیراز هنوز شوفاژ روشن میکنیم

مشهدیم همین الان بخاری روی کمه ولی دیشب زیادش کردیم

کلا اونایی ک اهل جنوبن گرما اگ ۲۰ درجه باشه حسشون ۴۰ درجس
من اردبیلیم اومدم ابادان همسایه ها همشون کولر روشنه من ولی ن

یخبندانه
شمال گیلان

من بخاریم روشنه زنجانم آفتابیه روزا ولی خاموش کنم سرد میشه خونه هواش

کولر دوتا روشن ...آشپزخونه پنکه دیواری میچرخه ....تصورکن

سردهههه

خودااا زیر پوششو🤣😂 مرد کوچک😩😆

ماکولرمبزنیم ظهرا شیراز

رکابی 🤣🤣🤣😍

اخ خودااااا...قربون دستات گل پسر...خدا پشت و پناهت باشه عزیز😍

شبا خنک روزا هم عالی
الیگودرز

بخاریمون روشنه😑

سوال های مرتبط