۳ پاسخ

من شیرم کم بود،تا یکسالگی همراه شیرخودم،شیرخشک دادم،بعدیکسالگی کلا شیرخشک دادم بهش،قصدم دارم تا پاییزدوسالگی بدم،حالا الانم کم کم بهش شیرپاستوریزه میدم ومیخوره

تا دو. ولی تو گهواره مد شده همه از 15 16 ماهگی گرفتن

تا دوسالگی

سوال های مرتبط