۵ پاسخ

اولا باید خدا بخاد خوشگلم صلاح خدا هرچی باشه همونه بعدم استرس رو از خودت دور کن هرچند نشدنیه ولی سعی کن دور باشی از استرس و‌ کلا بیخیال باشی نسبت ب اینکه میخای اقدام کنی بهش فکر نکن در بیخیال ترین حالت ممکن برات اتفاق میوفته گلم منتظرم خبرهای خوش خوب ازت هستم 🥹🫂🌹♥️

اگه خدا بخاد میشه

عزیزم من دوسال. دکتر دارو امپول استفاده کردم اخر دکترم بهم گفت تو نازایی مشکل خاص داری من حتی این خرف دکتر به شوهرمم نگفتم بعد کلی اتفاق ها تصمیم گرفتم دیگه ی مدت از دارو دکتر دور باشم دوماه بعدش معجزه شد من باردار شدم در اوج نا امیدی همیشه یواشکی گریه میکردم

الان ک پریود شدی زیر دلتو حتما با روغن سیاهدونه چرب کن خوب ماساژ بده بعد با ی شال گرم ببند
کاچی هم درست کن بخور
دمنوش هی و زعفرون و دارچین
دارچین همیشه تو چاییت بریز

شوهرتم عرق کاسنی بخوره صبحا ناشتا نصف لیوان

ازمایش دادی؟سونو رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری