۱۱ پاسخ

نگران نباش هیلی سبکتر از دوماهگیع

الهی…
انشالله که سبک باش براش🫶🏻
برای دخترمن ک خداروشکر خیلی سبک بود👧🏻♥️

من پیامم گزارش خورد مسدود شدم

انشاالله بسلامتی باشه عزیزمن

انشاالله ب سلامتی بگرونیم دخترمنم فردا واکسن داره

اسونه نگران نباش❤️

۴ماهگی سبکه عزیزم نگران نباش

۴ماهگی خیلیییی راحت تره

دوماهگی دخترم راحت گذروند استرس ۴ماهگی دارم 😣😣

چقدر شبیه دختر منه😍😍

اوخ ننه ماشالا عروسکه !؟ 😍🤭
ایشالا ک راحت میگذره واسه پسر من عالی بود

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری