سلام از واکسن چهارماهگی 😢🥺بمیرم برا بچم

تصویر
۶ پاسخ

ای خدای من قربونت برم
انشالله ک ب خیر بگذره منم الان رفتم زدم

ای بگردم نازدار خانومو ایشالا سبک بگذره

ای جانم🤩

من شلثار پا بچم کردم بعد‌واکسن
چون خونمون نسبتا سرده

ای خدااا
دستشو

اوخوی الهی چه ژستی😍😁انشالا براش سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان nini🐣👶🏻 مامان nini🐣👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی