واکسن چهارماهگی🥺💙👼🏼💉

تصویر
۲ پاسخ

من دیروز زدم اولش خیلی خوب بود شب ک شد تب کرد🥲

۴ماهگی یکم سختر بود برای پناه نق میزد تب میکرد ولی ۶ماهگی خیلی خوب بود نه تب کرد نه نق میزد

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان nini🐣👶🏻 مامان nini🐣👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۹ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی