مامان ها از واکسن چهارماهگی برام بگید🥺

۹ پاسخ

ماهان دیروز زد امروز ک انگار نه انگار دیروز فقط استا ک میخورد تا ۳ساعت خوب بود بعدش یکم درد داشت ک باش بازی میکردیم گولش میزدیم تا بشه ۴ساعت بخوابه دیشبم از ده شب تا ده و نیم صبح خواب لوده فقط دوبار برا شیر بیدارشده

هیچی
راحت از دوماهگی گذشت

دیروز واکسن ۴ ماهگی دخترمو زدیم،بدن دردش خیلی کمتر بود ولی بی حالیش تا امروز عصر طول کشید.یک روز و نیم شد.تبش هم ۳۷/۸ بالاتر نرفت

پسر من شبش تب و لرز کرد خیلی بد بود واقعا
مواظبش باش عزیزم همش چکش کن

بدن هر بچه فرق داره من امروز زدم وقتی پاهاشو تکون میده جیغش میره هوا انقدر گریه کرد ولی الان یکم بهتره

بسیار راحت و سبک

پسر من که تا 10 روز فقط غر غر نق نق بی قراری شیر نمیخورد
ولی تب و درد نداشت

اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316

خیلی سبک تر از دوماهگی بود

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۰ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی