۸ پاسخ

عزیزم 🥲

عزیزم چندتا واکسنه

کجایی جیران جون📣📣📣

منم باید بزنم نرفتم اونام هنوز واکسن باز نکردن😒

عزیزم ان شاالله زودی خوب شده و زیاد اذیت نشه

ایشالله راحت بگذره براش . پسر منم دو هفته دیگه داره از الان استرسشو گرفتم

عزیزم ❤️پسر منم امروز زد واکسنشو. ایشالا راحت بگذره براشون❤️

عزیزم ❤️🥺انشالله سبک باشه واسش

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی