۱۰ پاسخ

ن عزیزم من انجام دادم اصلا اون چیزی نبود ک میگفتن اصلا نترس قبل رفتن شیاف دیکلوفناک بزار وقتیم رفتی تو مطب نیم ساعت موند. بنوبتت یکی دیگم بزار خودتم شل بگیر اصلا درد نداره ک نشه تحمل کرد مثل دل درد پربودیه

بهترین کار رو کردی..باید قوی باشیم و این درد های سطحی رو به جون بخریم اگر قراره مامان بشیم😙البته برا بعضیا خیلی درد داره و این برا اینه که لوله هاشون مشکلی چیزی داره

سلام نرقتی عکس رنگی بگیری مرکز ابن سینا منم شنبه میخوام برم بیا بگو خوب بود یا بد

منم بدون بیهوشی رفتم عزیزم
ولی قبلش یه شیاف دادن گذاشتن درد خیلی خیلی خیلی کم بود و‌مثل بقیه خیلی درد نداشت
ولی نمیدونم اسم شیافش چی بود همونجایی که رفتم دادن گذاشتم

منم بدون بیهوشی رفتم، همون که نمیدونستم چیه و چجوری هست دقیقا خیلی کمکم کرد…😆
برو ایشالا که خیره عزیزم

منم بدون بیهوشی رفتم

نه عزیزم منم بدون بیهوشی بودم

عزیزدلم عکس رنگی منم انجام دادم
شبیه یه درد پریودی شدیده که چند دقیقه طول میکشه
زیاد نگران نباش

منم بدون بیهوشی رفتم
اصلا اذیت نشدم

چرا اشتباه!برو انشاالله که زودتر نتیجه بگیری

سوال های مرتبط

منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری