من انجام دادم اصن درد نداشت
گفت پاشو گفتم عه تموم شد 😂
من شیاف گذاشتم و ژلوفن خوردم رفتم
نترس شیاف و مسکن بخور منم خیلی استرس کشیدم کلا ۵ دیقه بود یکم درد داشت ولی زودتموم شد
بابا من یه لحظه سه ثانیه درد داشت آخ کشیدم و تمام ولی بعد اومدنم تا شب خیلی درد داشتم
اره بابا
من نه بی حسی زدم نه بیهوشی دردم نداشت فقط یه حس بد به ادم میده
من امروز انجام دادم آمپول بی حسی برام زدن ولی خوابم برد اصلا نفهمیدم چی شد تا یک ساعت بعدش خواب بودم ولی الان دلم درد میکنه🥲🥲
منم خیلی میترسیدم رفتم انجام دادم با بی حسی هیچ نفهمیدم خیلی راحت بود
من که زود دردم میاد میترسیدم ولی اصلا جوری نبود که نشه تحمل کرد دردش دقیقا مث دردیع کع الان داری پریود میشی و کلا هم ۵ دقیقه شاید نشد برا من که راحت بود
نه من انجام دادم بااینکه قبلش کلی ترس استرس داشتم همراه برده بودم باخودم اما هیچی نبود 🫠
من ی امپول زدم ولی بی حس نشدم درد داره ولی قابل تحمله ....اولش دردش زیاده که اون دستگاه رو وصل میکنه
اگر جایی بری که وسایلش پلاستیک و یبار مصرف باشه خوبه،وسیله تزریق یا کاتتر باشه یا سوند فولی بپرس ازشون
من آستانه تحمل دردم پایینه درد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.