عکس رنگی با بیهوشی خوبه یا با بی‌حسی ؟؟

۷ پاسخ

اصن درد نداشت واسه من که

هیچکدوم ، دردش قابل تحمله از پریودی هم کمتر درد داره

بیهوشی

من بابی حسی انجام دادم دردش مثل پربودیه

بنظرم حتما بیهوش شو

بیهوشی اگ آستانه دردت بالاس ک بی حسی

من با بیهوشی انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری