اصلا درد نداره .بگو با دستگاه معاینه زنان میخوام انجام بدم .(اسپکولوم)
مایع رو که تزریق میکنه در حد خیییییلی کم متوجه میشی چند بار نفس رو حبس میکنی عکس بگیره یا تکرار میکنه یا میگه کافیه پاشو
حسن فرشچی با بحسی انجام میده اصلا درد نداره کی گفته بیحسی عوارض دارع
من نمیدونم چ اصراریه ک بدون بی حسی حتی انجام بده
بی حسی فک کردین چجوریه ی اسپری لیدوکایین پیس پیس میزنه یکم سر شه همین چرا وقتی میشه خودتو عذاب بدی
عزیزم من همین ماه پیشی انجام دادم واقعا دردش اونقدر نیست که بی حسی بخواد روز اول پریود زیر دل آدم چطور درد میکشه یه لحظه نفس آدمو میگیره بعد ول میکنه دقیقا یک ربع همچو دردی اصنم نه ترس داره نه اضطراب یه کار یه ربع اس تموم میشه میره
بابا شما چطور میخاین بزایین
موندم چطوری درد اولین رابطه رو تحمل کردین 😂 اصلا دردی نداری کهدنسه تحمل کرد در حد 5دیقع درد پریودی
عزیزم من مشهد انجام درد زیادی اصلن نداشت😐
شاید در حد دو ثانیه درد پریودی فقط
اگ میخای بگم پیش کی برو
من خیلی راضی بودم
بدترین کاره انجام نده کلی عوارض داره چون میخوای باردارشی بعدش
بدون بیحسی و بیهوشی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.