لوله های ادم بسته باشه از چیه
اونایی که رفتن عکس رنگی گرفتن از تجربه هاتون بگین چجوریه منم بعد کلی اقدام نتیجه نگرفتم حتی امپول اچ سی جی زدم دیگه دکتر گفت عکس رنگی بگیر شاید لوله هات بسته شده
واای دکتر واسه منم قبل جن .گ نوشت برم عکس رنگی نرفتم دیگه همونجوری موند😑
انقد درد نداره که بخای بیهوش بشی مثه درد پریودی سریع تموم میشه
من انجام دادم همش۵ ۱۰دقیقس و تمام
بیهوشی😐🤦♀️
چرا اذیت میکنی خودتو عین یه معاینه است برو همینجوری کلا ده دقیقه طول میکشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.