من پارسال انجام دادم ۳۵۰۰
ن بابا منم امروز سوال کردم ۳۵۰۰ عکس رنگی رو گفت با وسیله هاش گفت حدود ۶ تومن
وای چخبره ۱۴ملیون
من پارسال با بیهوشی 5 میلیون دادم
از بیمارستان آرمان تهران هم آمار بگیر ، با بیهوشی حتما انجام بده . انقدر به من گفتن دردش قابل تحمله بدون بیهوشی انجام دادم عذاب کشیدم مردم و زنده شدم . در نهایت هم طاقت نیاوردم انسداد رو باز کنن
فقط وسیله ها رو جدا خریدم
چه خبره برای من پنج شیش ماه پیش رفتم فکر کن پونصد تومنم نشد😐😐😐
اصلا دردش اونجوری که نوستن تو اینترنت نیست من انجام دادم، بیخیالِ بیهوشی
من قبل عید تهران بیمارستان آرمان انجام دادم ۵ تومن😐
بدون بیهوشی برو عزیزم من ۲ بار رفتم دردش قابل تحمل هست
بیهوشی نیاز نیست دردی نداره من هفته پیش رفتم
یا خدا چخبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.