۱۲ پاسخ

من پارسال انجام دادم ۳۵۰۰

ن بابا منم امروز سوال کردم ۳۵۰۰ عکس رنگی رو گفت با وسیله هاش گفت حدود ۶ تومن

وای چخبره ۱۴ملیون

من پارسال با بیهوشی 5 میلیون دادم

از بیمارستان آرمان تهران هم آمار بگیر ، با بیهوشی حتما انجام بده . انقدر به من گفتن دردش قابل تحمله بدون بیهوشی انجام دادم عذاب کشیدم مردم و زنده شدم . در نهایت هم طاقت نیاوردم انسداد رو باز کنن

فقط وسیله ها رو جدا خریدم

چه خبره برای من پنج شیش ماه پیش رفتم فکر کن پونصد تومنم نشد😐😐😐

اصلا دردش اونجوری که نوستن تو اینترنت نیست من انجام دادم، بیخیالِ بیهوشی

من قبل عید تهران بیمارستان آرمان انجام دادم ۵ تومن😐

بدون بیهوشی برو عزیزم من ۲ بار رفتم دردش قابل تحمل هست

بیهوشی نیاز نیست دردی نداره من هفته پیش رفتم

یا خدا چخبره

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری