۹ پاسخ

من سفارش دادم هنوزدستم نرسیده تعریفشو خیلی شنیدم حالا ببینم چجوریه

مامانا من ی سری از وسایل سیسمونی دخترم رو که حقیقتا سالم و نو هستند گذاشتم برای فروش
تخت کنار مادر نوزادی نتونستم استفاده کنم چون اتاقم کوچیک بود و خلاصه با دختر روی زمین خوابیدیم😪
قنداق فرنگی استفاده نشد چون دختر تیر بدنیا اومد🥹❤️ هوا بسی گرم بود
آغوشی هم گرفتم که دخترم رو بغل نگیرم متاسفانه وقتی بستمش در حد تست چنان بیتابی کرد بیخیال شدم انداختنش گوشه کمد 🥲🥹
قنداق فرنگی مخمل ۴۰۰ تومن
تخت کنار مادر چهار میلیون و دویست
آغوشی یک‌میلیون.. خودم بیشتر خریدم ولی فقط می‌خوام بدم بره جا ندارم .
سمت صفادشت تهرانم

برای بچه ها توپول خوب نیست مخصوصا از قسمت پا

پرتابل بودنش خوبه

منم برام سواله، بچه هام دوست دارن با ما غذا بخورن.

من دارم ولی اینجوری نیست بچم توش نمیمونه

اره من یکی از دوستام داشت
الان بجش یکسالشه همچنان تو همین میخوره غذا
حمومم میبره با همین صندلی انقد راحت
منم‌گرفتم

کاربردی نیس بنظرم بچه خودشو خم کنه چپه میشه

چقدر جالب و قشنگه

سوال های مرتبط