۴۰ پاسخ

ددم وای ننم وای😐😱کابوس منه😰

چه مثبته قشنگیم هستتت 🥺
خیلی سخته ولی گناه داره نندازیی

وای منم چند وقته شک دارم ولی بی بی چک میزنم منفی میشه سه بار زدم منفی شد ولی علائم بارداری و دارم نمی‌دونم می‌خوام پریود بشم بعد مدتها این علائمارو دارم یا ن واقعا هستم

چ‌ مییییکننن‌ باباهای گهواره🤣🤣🤣

🙂چه هم دردیم

عشقم اول ازمایش بده ک ببینی واقعا حامله ای!!بعدم وقتی با جلوگیری طبیعی حامله شدی ینی خاست خدا بوده توام قبولش کن و خوشحال باش ک خدا انقد دوستت داشته ک دوباره ی هدیه قشنگ بهت داده.و مطمئن باش خدا کمکت میکنه ک بچه هاتو ب بهترین شکل بزرگ کنی

این چه بلایی بودددد بر سر ماااا آمددددد


روزی ۳ بار با همسرتون با صدای بلند بخوانید و از روکش برای کارای خاک بر سریتون استفاده کنید

پیشاپیش هم مبارک و خوش قدم باشد انشاللههه👌🏻😁😍😍😍😍😍

انشاالله که خیره
ببخشید عزیزم روش پیشگیریتون چجوری بود میشه جواب بدین منتظرم 🙏

چرا تو گهواره همه تستاشون داره مثبت میشه😭😭😭

چندروزعقب انداخته بودی؟

قبلش باید میپرسیدی که بهت میگفتیم سفت و سخت جلوگیری کن، الان دیگه فایده نداره ،بپذیر

روش های مختلف جلو گیری اعم از قرص،امپول ،آیودی،کدکس چ زنانه چ مردانه
این همه رااااه اخه
ولی منی نمیکنم وای خداااا برا من ک اصلا😰😰😰

عیب نداره باهم بزرگ میشن

انقدر نترسونیدش خب خدا داده دیگه استرس ندید

خداخواسته هستش انشاالله که قدمشم پراز خیر و برکت باشه

بسلامتی باشه انشالله بچت یه همبازی داره دیگه خداروشکر کن

چرا جلو خودتون نمیگیرید سکس نکنید یا جلوگیری داشته باشید

مامان آیهان و مامانایی که دارید تاپیک منو میخونیدمن اگه عقل الانم رو داشتم
پشت سر بچه اولم با اختلاف سنی خیلی کم باردار میشدم یبار سختی می‌کشیدم و در نهایت سال ها استراحت
ولی الان با اختلاف سنی 11/12 سال هم من خسته و کم طاقت ترشدم هم بچه هام به کار هم نمیان
حالا خدا بهتون هدیه داده پس هدیه رو پس نزنید 🥹😍

وقتی نمیتونی نگه نداره میخای اذیت بشی

خیره انشالله

جلوگیری رو واسه این روزا گذاشتن عزیزم حالام ک شدی شکر خدا کن نگهش دار

قدمش پر خیر باشه❤️

شمارو میبینم واقعا استرس میگیرم جلوگیری نداشتی؟

چرا انقد تست مثبت باردادی زیاد شده
بچه چندم میشه این یکی؟

😣😣😣 یا خود خدا

حتما آزمایش بده، احتمال خطا زیاده

دارم سکته میکنم بندازمش چیکار کنم نگه دارم چیکار کنم

بسم الله 🥲🥲انشالله که خیره🩷🩷




سلام مامان های عزیزمایه گروه دوستانه کاملادوستانه توروبیکاداریم اگه شمام مایلیدبامادوست بشین به آیدی زیرپیام بدین
@Maaryyamm81

وای منم استرسشو دارم ، دوسه روزه میخام تست بزنم میترسم

مبارکه منم امروز خیلی استرس داشتم اما خداروشکر منفی بود

🤯😶‍🌫️🫣

عزیزم خدا کمکت کنه🥲🥴

ماشالله تست همتونم مثبت میشه چرااگه واقعا نمیخاین احتیاط نمیکنین احه😒

خوشبحالت🥰😍😍مبارک باشه

واییییییییییی نگو من میترسم

باز اینم سرکاریه مثل قبلیا که سرکارمون میذاشتن؟😐😂

محض اطمینان یکی دیگه بزن

مثل تست من پرنگ شده

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ ۱ سالگی