ددم وای ننم وای😐😱کابوس منه😰
چه مثبته قشنگیم هستتت 🥺
خیلی سخته ولی گناه داره نندازیی
وای منم چند وقته شک دارم ولی بی بی چک میزنم منفی میشه سه بار زدم منفی شد ولی علائم بارداری و دارم نمیدونم میخوام پریود بشم بعد مدتها این علائمارو دارم یا ن واقعا هستم
چ مییییکننن باباهای گهواره🤣🤣🤣
🙂چه هم دردیم
عشقم اول ازمایش بده ک ببینی واقعا حامله ای!!بعدم وقتی با جلوگیری طبیعی حامله شدی ینی خاست خدا بوده توام قبولش کن و خوشحال باش ک خدا انقد دوستت داشته ک دوباره ی هدیه قشنگ بهت داده.و مطمئن باش خدا کمکت میکنه ک بچه هاتو ب بهترین شکل بزرگ کنی
این چه بلایی بودددد بر سر ماااا آمددددد
روزی ۳ بار با همسرتون با صدای بلند بخوانید و از روکش برای کارای خاک بر سریتون استفاده کنید
پیشاپیش هم مبارک و خوش قدم باشد انشاللههه👌🏻😁😍😍😍😍😍
انشاالله که خیره
ببخشید عزیزم روش پیشگیریتون چجوری بود میشه جواب بدین منتظرم 🙏
چرا تو گهواره همه تستاشون داره مثبت میشه😭😭😭
چندروزعقب انداخته بودی؟
قبلش باید میپرسیدی که بهت میگفتیم سفت و سخت جلوگیری کن، الان دیگه فایده نداره ،بپذیر
روش های مختلف جلو گیری اعم از قرص،امپول ،آیودی،کدکس چ زنانه چ مردانه
این همه رااااه اخه
ولی منی نمیکنم وای خداااا برا من ک اصلا😰😰😰
عیب نداره باهم بزرگ میشن
انقدر نترسونیدش خب خدا داده دیگه استرس ندید
خداخواسته هستش انشاالله که قدمشم پراز خیر و برکت باشه
بسلامتی باشه انشالله بچت یه همبازی داره دیگه خداروشکر کن
چرا جلو خودتون نمیگیرید سکس نکنید یا جلوگیری داشته باشید
مامان آیهان و مامانایی که دارید تاپیک منو میخونیدمن اگه عقل الانم رو داشتم
پشت سر بچه اولم با اختلاف سنی خیلی کم باردار میشدم یبار سختی میکشیدم و در نهایت سال ها استراحت
ولی الان با اختلاف سنی 11/12 سال هم من خسته و کم طاقت ترشدم هم بچه هام به کار هم نمیان
حالا خدا بهتون هدیه داده پس هدیه رو پس نزنید 🥹😍
وقتی نمیتونی نگه نداره میخای اذیت بشی
خیره انشالله
جلوگیری رو واسه این روزا گذاشتن عزیزم حالام ک شدی شکر خدا کن نگهش دار
قدمش پر خیر باشه❤️
شمارو میبینم واقعا استرس میگیرم جلوگیری نداشتی؟
چرا انقد تست مثبت باردادی زیاد شده
بچه چندم میشه این یکی؟
😣😣😣 یا خود خدا
حتما آزمایش بده، احتمال خطا زیاده
دارم سکته میکنم بندازمش چیکار کنم نگه دارم چیکار کنم
بسم الله 🥲🥲انشالله که خیره🩷🩷
سلام مامان های عزیزمایه گروه دوستانه کاملادوستانه توروبیکاداریم اگه شمام مایلیدبامادوست بشین به آیدی زیرپیام بدین
@Maaryyamm81
وای منم استرسشو دارم ، دوسه روزه میخام تست بزنم میترسم
مبارکه منم امروز خیلی استرس داشتم اما خداروشکر منفی بود
🤯😶🌫️🫣
عزیزم خدا کمکت کنه🥲🥴
ماشالله تست همتونم مثبت میشه چرااگه واقعا نمیخاین احتیاط نمیکنین احه😒
خوشبحالت🥰😍😍مبارک باشه
واییییییییییی نگو من میترسم
باز اینم سرکاریه مثل قبلیا که سرکارمون میذاشتن؟😐😂
محض اطمینان یکی دیگه بزن
مثل تست من پرنگ شده
😵💫😵💫😵💫😵💫
🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.