سلام برا ۳۶هفته این سنو و وزن خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

دکترت باید برات شیر خشک بنویسه

خانوما من 32هفته تمام هستم فردامیرم 33من امروز 39دادم نوشته (ACوFL)32الی33هفته میباشدو(BPD)35هفته میباشد الان این خوبه یانه میشه کمکم کنیدووزن جنین 2150

سلام کمه بنظرم من۳۲هفته۲۳۵۰بود کباب بخور بستنی دلستر حلیم

کمه یکم

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی
مامان 💕DELANA💕 مامان 💕DELANA💕 ۱ ماهگی