۳ پاسخ

اینجا بگو

به داروخانه باید بگی اما فک نکنم ربطی داشته باشه

به آزمایشگاه همون موقع ک خون میگیره داروهایی ک مصرف میکنی و سرماخوردگی رو بگو برات یادداشت کنه

سوال های مرتبط