۲ پاسخ

اول ازمایشاتو کامل کن ببین مشکل از چیه ولی هرچی زودتر بری پیش فلوشیپ نازایی بهتره من ک نمیدونسم ذخیره تخمدانم پاینه بعد ۵ ماه اقدام که باردار نشدم ازمایش دادم فهمیدم خداروشکر زود جاوشو گرفتم بعضی دکترا میگن تا یکسال باردار نشدی طبیعیه به نظرم اصلا درست نیس

چند وقت اقدامی

سوال های مرتبط