۳ پاسخ

چون سیکل قبلیت ۲۹ روزی بوده وارد نکردی براهمین تو برنامه سیکل ۳۱ روزیت میزنه دوروز دیگه پریود

انشالله ک ب حق علی باردار باشه به حق فاطمه زهرا

قرص دوفامد میخورم البته یه روز یادم رفت کلا بخورم الانم منتظرم پریود شم هنوزنشدم فقط احساس ضعف و سرگیجه و بیحالی دارم

سوال های مرتبط