چون سیکل قبلیت ۲۹ روزی بوده وارد نکردی براهمین تو برنامه سیکل ۳۱ روزیت میزنه دوروز دیگه پریود
انشالله ک ب حق علی باردار باشه به حق فاطمه زهرا
قرص دوفامد میخورم البته یه روز یادم رفت کلا بخورم الانم منتظرم پریود شم هنوزنشدم فقط احساس ضعف و سرگیجه و بیحالی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.