۷ پاسخ

دختر منم بعد واکسن چهار روز خیلی بی اشتها شد لب ب غذا نزد فقط شیر دادم الآنم ک چند روز بیرون روی داره بی اشتها شده کلا کم غذاس منم فقط رو شیر خشک حساب میکنم

وای نگو من ۵ روزه روانی شدم از این غذا نخوردنش

از شیر بگیر

مثل پسر منه
من از شیر گرفتمش خوب شد

از شیر بگیر البته با اجازه ی دکتر

من میخام بمیرم ی سره نق ب سینه هام آویزونه سر سینه هام میسوزه هیچی نمیخوره جز ممه عح

دختر منم تازگیا چسبیده به میمی دگ متنفرم میخام بگیرمش

سوال های مرتبط

مامان نازگل و نارگل مامان نازگل و نارگل ۲ سالگی