۱۰ پاسخ

فقط بدون ترسو تر از من کلا نیس😅😅😅

ببین ترخدا استرس زایمان نداشته باش اونقدرررر راحته من اووونقدر استرس داشتما نزدیک بود سکته کنم کل نه ماه غصه اشو خوردم اما واقعا اصلا چیزی نبود ی درد حالت سنگینی موقع پاشدن اول داری که با شیاف اوکیه و تمااااام من نصف نیمه تجربمو نوشتم بازم سوالی داشتی بپرس ازم بگم بهت

یازده صبح عمل شدم فردا صبح اش دکتر امد حدود ساعت ده ترخیص کرد تا کارای مالی تموم شد ظهر رسیدم خونه

جفت خلفی سزارین میکن؟

ایشالا فردا خوب بگذره راضی باشم بیام برات تعریف کنم🥲🫶🏻

معمولا یک شب نگه میدارن

۲ روز نگه میدارن.
من ک هنوز شکمم میسوزه و انگار تریلی از روم رد شده

یک شب

اره بابا خوبیم . چیزی نیست اصلا

ساعت ۱۲ و نیم ظهر عمل کردم فرداش ساعت ۵ عصر مرخص شدم

سوال های مرتبط