۶ پاسخ

پس من چرا تو ۱۹ هفتگی اینا کامل میفهمیدم سکسکه‌میکنه، اژ دکتر هم پرسیدم گفت طبیعیه، هنوزم گاهی سکسکه میکنه‌ واسم، قبلا بیشتر بود، دکتر گفت بخاطر اب که میخوری هست

دیر نفهمیدی ؟؟؟

منم از دیروز متوجه شدم

مال من الانم به دنیا اومده همینه

من تو هفته های اخر بچم سکسکه زیاد میکنه موندم طبیعیه!!! خطرناک نیس این همه پشت سر هم
میترسم ی وقتایی ،

از این به بعد کارشه ها بخوابی سکسکه میکنه بیداری سکسکه میکنه گشنت شه سکسکه میکنه غذا میخوری سکسکه میکنه جالب اینجاست که من به سمت راستم میخوابم سکسکه میکنه 😂

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسر مامان مامان 🩵پسر مامان ۱ ماهگی