۱ پاسخ

دختر من یسره داره واسه خودش حرف میزنه و جیغ جیغ میکنه غر هم میزنه. یه چیز شگفت انگیز اینه موقع شیر خوردن شیر رو نگه میداره تو حلقش مثه اینکه آب نمک قرقره میکنیم صدا میده قل قل میکنه و زل میزنه تو چشم میخنده😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی