۴ پاسخ

خب باید دارو بخوری عزیزم بچه گناه داره حتما ماسک برن نزدیکش میشی فعلا نبوسش

بزودکتر سرما داری میخوری

آزیتروماسین خوبه ولی برس دکتر بهتره شاید دارو دیگه ای بده

باید بری دکتر گلوت چرکی شده چرک خشک کن بخوری

سوال های مرتبط