۵ پاسخ

۳ بار ۱۸۰ میل شیرخشک
یه ۲۵۰ میل شیرگاو

من یه ۱۵۰ تا میدم

پسر من دو تا ازین شیر نی دارا میخوره صبح تا شب

من ۲۷۰تا بهش میدم ماحان

دوسته من روزی یکی یا دوبار هر بارش۱۵۰ سی سی میده
ولی من خودم فعلا روزی ۹۰سی سی میدم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۲ سالگی
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری