۱۷ پاسخ

از پوشک ارزون تره🤣 بخور گلایه نکن

منکه از روز اول ازدواج تا الان بابت پیشگیری هزینه نکردم...تاابد و یک روز طبیعی

سالی یه تومن میشه نهایت بهتر از پوشک استامینوفن قطر آهن مولتی‌ویتامین سنو گرافی گشتن قرص س. ق. ط. ۵۰۰تومان شد اعتراض نکنیم 😅

من دروسبلین میخورم بسته ای 170میگیرم چی پس🤦🏻‍♀️
ولی بقول دوستموناز پوشک ک ارزون تره😁😂

بهتر از پوشک ۷۵۰تومنیه خاهر😂

ولی بخوای حساب کنی از پول زایمان سونو ازمایشتو این ۹ماه کم کم شاید ۱۰۰ت بشه بعد هم شیر خشک پوشک قطره .۷۵ت هیچی نیست نهایت تو ۱سال بشه ۵میلیون .پول ۴تا مای بی بی

من تا حالا قرص نخوردم از قیمتش هم خبر ندارم ولی برای کسی که روش جلوگیریش قرصه واجبه هرچقدر هم گرون باشه 😔

خوبه بخور از شب بیداری خیلی بهتره😂

نمی‌خورم نمی‌دونم😑🤣

جهت ثبت سفارش‌ تابلو نوزادی در پیام‌رسام بله 09168070572. منتظر شما هستم

اسم بچه های برادر شوهرمم ایهان و ایناز هستش😊

من اصلا سمت اینچیزا تا حالا نرفتم.چون بدنو داغون میکنه..امیدوارم در آینده بهش احتیاج نداشته باشم🥲

دقیقا،دوهفته پیش خریدم۷۵ منی که یه ورق رو میخریدم۶تومن یعنی ۱۲برابر،هرچی باشه بهتر از اینکه بچه بیاد با کلی خرج و اذیتاش

ومنی که اصلا تا بحال قرض نخوردم

من گرفتم ۱۵۰ چرا😂

من چند ماه پیش ۱۲ ورق اندازه ی سالمو گرفتم ۱۲۰ تومن😆😆😆

من خدا شکر 6 ساله قرص نخوردم طبیعی آخرین بار 5 تومان گرفتمش 😅 😂

سوال های مرتبط