بچه وقتی اب میاره بالا شیر بدیم یا سیره؟

تصویر
۸ پاسخ

باباش با چه دقتی داره کارشو انجام میده

و اینکه زیادی های معدش میاذ بالا باعث میشه کولیک نگیره و دلدردشون کمتر باشه

اگه کم آب بالا میاره و بیشتر پنیری که ایرادی نداره وقتی گشنش باشه گریه میکنع و دهنش دور میره مشخص ولی اگه تعداد دفعاتش زیاده و آبکی رفلکس دارع ببرش دکتر

احی نازی بابای مهربونش چه با عشق ناخن بچه ش رو میگیره خدایا همه باباهارو حفظ کن سایشون بالا سر زن وبچه شون مستدام الهی امین 🥰

پسر منم یکی دوبار کم آب بالا آورد یعنی رفلاکس داره

عزیزم بالا اوردن آب نشانه رفلاکسه

پسر من این سرهمی رو داره ولی دیگه اندازش نیست

معدش سردی کرده یا پهلوهاش ک اب بالا اورده

سوال های مرتبط