پای مرغ لطفا ندید به بچه هاتون

تصویر
۵ پاسخ

منم اصلا خوشم نمیاد از پای مرغ🤢🤢🤢

مرغ هورمون دارد و در دست و پاهایش جمع میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به حق چیزای نامعلوم و نامفهوم 🤨🤐😮

مرغ هیچ هورمونی نداره چون خیلی گرون قیمته و اصلا صرفه نداره که بهشون تزریق بشه. بزرگیشون بخاطر اصلاح نژاده. ولی تازه میگفتن هورمونای مرغ تو بال جمع میشه بال نخورید🤣 تازه مرغ کجا دست داره تو دستاش بره؟

❌ولی درکل مرغ چیز خوبی نیست هیچکس نباید بخوره هیچیشو ولی مجبوریم و میخوریم❌ گوشت گوسفند سالم ترین گوشته🌀

عصارش خوبه که واسه خدمونم خوبه

اصلا دادنش درست نیست هورمون خالی
واینکه قلم‌گوسفندخیلی مقوی ترویهتره ولی ۹ماهگی به بعد

منم تاحالا ندادم

سوال های مرتبط

مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی