۲ پاسخ

من باردار شدم ولی هنوز جنسیتش مشخص نیست😁

من خورده بودم آوا بوست و آمپول سینال آف هم استفاده کرده بودم و قرص ژل رویال فقط آمپول آزادسازی نتونستم بزنم ولی خب خداروشکر گرفت

سوال های مرتبط