اره میزارن اگه آرومه
گزاشتم پیش مامانم پارسال گواهینامه گرفتم نمیزارن بیاری
نمیذارن ولی بازمونده به اون مربی
والا من که دخترم اون موقع سه سالش بود صندلی عقب مینشست میبردمش کل کلاسا چیزی نمیگفتن از آموزشگاه البته آشنا بود شاید براهمون
نه عزیزم نمیزارن اصلا مادر بنده خدای من یه عالمه راه میومد اگرشا رو نگه میداشت من میرفتم اابته گرشا دو سال پیش بچه تر بود ولی کلا بچه نمیزارن
مگه اینکه بیرون آموزشگاه سوار کنی من چند باری بردم
نه نمیشه
نه نمیشه
ن عزیز
نه عزیزم بچه نمیذارن
فرزند پروری شیرخشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.