والا من خودم شیر خشکی بودم
صحیح و سالم
نه کمبود کلسیم دارم نه ویتامین دی
فقط از بعد بیحسی کمر یکم درد کمر دارم
برعکس یکی از دوستام دوسال و دوماه شیر مادر خورد
از وقتی یادمه از کمر درد مینالید
پوکی استخوان ربطی به شیر نداره ربط به کلسیم و ویتامین دی داره
شیر مادر انتی بادی زیاد داره
بیخودی ب مادرایی ک ب هر دلیل نمیتونن شیر بدن عذاب وجدان میدن
بابا ول کن یکی داره یکی نداره یکی دلش میخاد یکی شرایطش ایجاب میکنه یا شیرمادر بده یا شیرخشک هردو خوبن هرجوری فکر میکنی براخودتو بچت بهتره انجام بده گور پدر حرف مردم همیشه حامی بچت باش همینا چهارروز دیگه ب لباس پوشیدن و رفتار و برخورد بچتم گیر میدن یا جوابشونو بده تا دیگه زر نزنن یا اگه کسیه ک برات عزیزه نمیتونی از این گوش بشنو از اون گوش بیرون کن
شیر مادر خو بهتره ولی وقتی نداریم چیکار کنیم ؟؟؟؟میزدی تو دهنش
شیرخشک ندی میگن چرا شیرخشک نمیدی جون بگیره
شیرخشک بدی میگن چرا شیرخشک میدی بچه بی جون میشه😐😐
مردم زر زیاد میزنن
میری بهداشت و مطب دکترا میبینی به هرکی جون نداره و وزن نگرفته میگن شیرخشک بده😑😑😑خدایا صبر بده به من از دست مردمی که هیچی حالیشون نیست فقط بلدن به یه مادر عذاب وجدان بدن
مثل من اهمیت نده فقط بگو آها ، باشع، چشم
منم شیر ندارم
تقریبا از روزای اول دخترم شیر خشک خورد
وقتی شیر نداریم نمیتونیم بذاریم بچمون گرسنگی بکشه که
این همه بچه که شیر خشک خوردن و سالمن
بچه ما نه اولیشه و نه آخری
هیچکسی به اندازه ما مادرا نگران بچش نیست
من دخترام دوقلو هستن،۶ماه مادرخوردن بقیش شیر خشک،،،زود پروپاچشون کبود میشه ،،،،،شربت کلسیمم میدما،ولی ایمنیشون یکم پایینتراز شیر مادری هاشت،ولی اگمجبوری بده دیگ ،،،
نه اتفاقا من برعکسشم شنیدم .اصلا به این چیزا نیستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.