مامانا کسایی ک درد لگن و حتی رون پا داشتید چکار کردید خوب شد

۷ پاسخ

منم دارم گلم تحمل فقط تا موقع زایمان

استراحت

خوب نشدروزبه روزدردش زیادترم داره میشه😑

من اونجوریم دکتر گف لگن داره جاباز میکنه بخاطر همونه از اول بارداری تا آخرش ادامه داره 😶‍🌫️

فقط تحمل🥲فک نکنم راه حلی داشته باشه

فهمیدی ب منم بگو البته دوش آب گرم و کیسه اب گرم ارومم میکنه ولی هم نمیشه هر دقیقه حموم بود هم کیسه اب گرم باعث میشه گر بگیرم عرق کنم برای همین تحملم نمیشه بذارم

تو بارداری اولم داشتم و تا زمان زایمانم ادامه داشت
آخر ها از درد زیاد نمیتونستم درست راه برم گریه ام درمیومد

سوال های مرتبط

مامان مهدیارومه‌یاس مامان مهدیارومه‌یاس ۱ ماهگی