۷ پاسخ

اره بعضیا چرت میپرسن موافقم

بنظرم زیاد بهشون اهمیت نده. اینجور آدما شبیه خودشون رو میدا میکنن از تنهایی در میان 🙂

منم یه مدت خیلی پیگیر شدم بفهمم چرا اینطوری میکنن.
کم کم فهمیدم اکثرا تنها هستن با کسی رفت و آمد ندارن. از خانواده بگیر تا همسایه. بخاطر تنهایی هر چیزی توی ذهنشون میاد می‌نويسن فقط میخوان یکی باشه باهاش حرف بزنن وقت بگذره‌. وگرنه دنبال مطلب خاصی نیستن. کسی که چیزی براش مهم باشه خودش انقد میره دنبالش تهش رو در میاره.

بعضیا گوشیشون مدلش پایینه نت بزور وصل میشه براشون.بعضیا هم سرچ بلد نیستن واقعا

اره خیلی چرت و پرت می‌نویسن.خصوصا میگن تاخیر دارن و چرا پریود نمیشن ؟ انگار اینجا همه خدان از بدنشون خبر دارن

😂😂😂😂اگ دعوام نمیکنی بخندم
راس میگی

وای دقیقاااااا.
یه خانومی میگفت امروز چندمه؟؟؟!!!!!😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

mnne bashe mnne bashe قصد بارداری