۱۱ پاسخ

الان گوگل درست شده ذره بین و ول کنید

دقیقا

دقیقن😂😂😂😂😂عجب گفتیااا

دقیقا همین طوریه 🤣🤣🤣🤣

واییییی چقدرر خندیدم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اتیشش بزن گوگل وصل شد😂

وای خدا 🤣🤣🤣دقیقا راست گفتی

واقعا🤣🤣🤣🤣👌

من مخام سه ماه دیگه اقدام کنم
رژیم پسر دار شدن باشد
رژیم های زیاد خوندم
ی جا میگه شور نخور
ی جا میگه شوری بخور
در کل خودم شنیدم خیار و گوجه طبع سرد داره ماست دوغ حذف
اما بعضی از رژیم ها میگه گوجه خیار بخور
مخام بدونم از کجا بدونم طبع من و همسرم گرم
اگر تشخیص بدیم بازم نیاز ب رژیم هست ..میگم شاید طبمون گرم باش دیگه نیازی ب رژیم نباش من فقط اقدام کنم ..ممنون میشم راهنمایی کنید

منظورش اینه قیمه ندوست عدس پلو بزار😂😂🤦🏻‍♀️

😂😂😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط