۷ پاسخ

عزیزم دارو چی استفاده کردی که شده کیست۹

سلام عزیزم اول اینکه از خدا میخوام هرچی زودتر مشکلتون حل بشه و به زودی مامان بشی،دوم اینکه میرفتی یه دکتر دیگه بعضی دکترا ادمو میترسونن
یه دکتر من تو اینستا فالو دارمش ندا سالاریه به نظرم یه بارم برو پیشش ویزیت شو تهرانه ولی خب ارزش داره

میگم ۲۲روز پیش گفته فولیکولت ریزه ۱۴چه طور این زمان شد کیست

بنظرم تحقیق کن جایی دیگه که خوب باشه و کمتر هزینه بگیره پیدا کن

دیشب یه زنه ۴تا بچه داشت یکیش کوچولو بود هی بدو میکرد خواهرا دنبالش مامانه انگار نه انگار بیخیال گفتم خدایا یعنی من اینقدر بدم لیاقت ندارم

ای وی اف 120میلیون ؟ گفتن زیاده ک

منم همینم یعنی میگم خدایا تو که میبینی چقدر زندگیامون سخت شده بی پولی هست
چجوری دلت میاد ما از خورد و خوراک و لباسمون می‌زنیم واسه دکتر

سوال های مرتبط