۱ پاسخ

من برای باردار شدن رفتم بله الان که من منفی شدم دوباره باید هزینه کنم برم انتقال بدم اونجا اگه دفعه دوم جنین داشته باشی یدونه فقط هزینه انتقال و دارو ها رو میگیرن ولی اگه نداشته باشی دوباره باید تخمک کشی کنی

سوال های مرتبط