۳ پاسخ

کلا تو ماهای اقدام بهم ریختن پریود نرماله بخاطر تغیرات هرمونیه

بله طبیعی

سلام عزیزم اره منم چن دوره اونجوری شده بودم فک کنم از عوارض داروهاشه

سوال های مرتبط