خوبه
از ۲۸ هفته به بعد اوج وزن گیریه تا دو هفته قبل از زایمان
بنظرم نرماله ولی از ۲۸ هفته به بعد خیلی مهم میشه وزن گیری حتما چیزای مقوی بخور
گوشت آبپز یا کبابی، تخم مرغ، شیر و خرما، مغزی جات مخصوصا گردو و بادام، حلیم گوشت، شیرماجان مادران یا لیدی میل
ویال ال آرژنین هم خوبه برای رشد و وزن گیری
من اون موقع کم بود الآنم که هر دو هفته میرم میگن کمه
من ۲۵ هفته ی کامل بودم گفت ۸۲۶ گرم
نه عزیزم خوبه نرمال رشدش طبیعی بوده عزیزم
بنظرم خیلی کم هاپودرلیدی میل بخور
من ۱۹۰۰بودم دست بکارشو
۳۰۰گرمی کمه
یکم کمه🥲🥲
دکترت چی گفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.