منم دقیقا وضعیت شمارو دارم
خیلی کم پیش میاد هاله کاذب بندازه
اگه مثبت شد یعنی مثبته
من روز سیزده و چهارده و شانزده آزادسازی زدم هاله انداختن یعنی درسته؟؟؟سه روز مونده ب موعدم ۱۶ آزاد سازی هستم
منم4بارتاحالا امپول زدم هیچوقت هاله ننداخت کاذب
عه یکی هستیم
منم امروز ۹ آزادسازیمه ولی تست نزدم😅
آره دیگه روز ۱۴ یا ۱۵ بزن تست
ولی مطمن ترش حداقل دو روز از موعد بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.