۵ پاسخ

منم دقیقا وضعیت شمارو دارم

خیلی کم پیش میاد هاله کاذب بندازه
اگه مثبت شد یعنی مثبته

من روز سیزده و چهارده و شانزده آزادسازی زدم هاله انداختن یعنی درسته؟؟؟سه روز مونده ب موعدم ۱۶ آزاد سازی هستم

منم4بارتاحالا امپول زدم هیچوقت هاله ننداخت کاذب

عه یکی هستیم
منم امروز ۹ آزادسازیمه ولی تست نزدم😅
آره دیگه روز ۱۴ یا ۱۵ بزن تست
ولی مطمن ترش حداقل دو روز از موعد بگذره

سوال های مرتبط