من همین کارو میکنم از صبح تا ۴،۵ عصر آپتامیل میدم بعد اون نان ای ار چون رفلاکس داره مجبورم از مزه نان خوشش نمیاد فقط موقع خواب میخوره
نه خواهر گناه داره پسر منکع یبوست بود
بهتره ندی ممکنه بهش نسازه
من از فوق تخصص پسرم پرسیدم گفت مشکلی ایجاد نمیکنه
اینم که میگن معده و دستگاه گوارش اسیب میبینه همه ش چرته
فک نکنم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.