من دارم
شاغل هم نیستم
۴ سال پیش گرفتم
باید شاغل باشی .یا یک پروانه کسبی چیزی داشته باشی کارتخوان به اسمت باشه که حسابت کار کنه ... ضامن نمیخواد فقط یه نفر که دسته چک داره برای معرفی باید امضا بزنه
والا من رفتم بگیرم گفت فقط ب خانوم های شاغل میدیم ک کار دولتی داشته باشه حقوق داشته باشه
منم میخام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.