سلام
خانما
کسی دست چک داره ؟؟
گرفتن دسته چک ضامن میخواد ؟

۴ پاسخ

من دارم
شاغل هم نیستم
۴ سال پیش گرفتم

باید شاغل باشی .یا یک پروانه کسبی چیزی داشته باشی کارتخوان به اسمت باشه که حسابت کار کنه ... ضامن نمیخواد فقط یه نفر که دسته چک داره برای معرفی باید امضا بزنه

والا من رفتم بگیرم گفت فقط ب خانوم های شاغل میدیم ک کار دولتی داشته باشه حقوق داشته باشه

تصویر

منم میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان بشرا🥰
عمر😍 مامان بشرا🥰 عمر😍 ۲ سالگی
مامان آنی مامان آنی ۱۶ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ سالگی