من ک اشکام اماده واس ریختن هستن هرلحظه😕😢😂
منم اینجوری شدمکنترل اعصابم را مثل قبل ندارم و خیلی دل نازک شدم
من اشک نمیریزم براحتی عصبی میشم دعوا میکنم دلم برا شوهرم میسوزه دیگه بخدا
از وقتی وارد هفته ۳۰ شدم کلا به هم ریختم فک میکردم از شرایط جنگیه
منم همین جورم
دیروز به دختر پنج سالم گفتم فلان چیز را بده گفت مگه من کلفتتم نمیتونم
منم تا شب گریه میکردم چرا جوابمو اینجوری داده
بله منم همینطورم خیلی زود ناراحت میشم واشکم میاد🥺🥺🥺🥺
اره واقعا هورمونامون بهم ریختن
من تو بارداریم عصبی شدم با کوچیک ترین چیزی قاطی میکنم ولیگریه نهه کلا تو این ۹ماه فک کنم سه چهار بار گریه کردم😑😂
اره ادم واقعا روحیش میریزه بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.